افزایش ۲۷ درصدی تولید برق در نیروگاه رامین اهواز 

مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز از افزایش ۲۷ درصدی تولید برق در سه ماهه نخست امسال خبر داد.

حسن حافظی مدیرعامل نیروگاه رامین  اهواز میزان تولید انرژی برق این نیروگاه در سه ماهه نخست امسال  را یک میلیون و ۸۶۷ هزار و ۳۷۴ مگاوات ساعت ذکر کرد که این میزان تولید در مقایسه با مدت مشابه پارسال  ۲۷.۶ درصد افزایش داشته است.

 او گفت: پیک مصرف برق در استان خوزستان به دلیل آغاز زودرس گرمای هوا و دمای بالای ۵۰ در هفته‌های اخیر زودتر شروع شده و همین موضوع بر اهمیت تولید پایدار و ثبات انرژی برق افزوده است.

مدیرعامل نیروگاه رامین  اهواز با اشاره به تعمیرات اساسی واحد ۳۰۵ مگاواتی شماره ۲ و میان دوره‌ای دیگر واحد‌های تولیدی طی ماه‌های اخیر ادامه داد: امیدواریم تا پایان فصل تابستان و پیک مصرف برق، شاهد تداوم پایداری و افزایش سطح تولید این انرژی در نیروگاه رامین باشیم.

آقای حافظی همچنین همه شهروندان را مصرف بهینه این انرژی حیاتی دعوت کرد و افزود: با صرفه جویی و کاهش فشار به شبکه سراسری برق کشور نیروگاه‌های تولید برق نیز با فشار و چالش‌های کمتری این انرژی را بصورت مستمر و پایدار تولید و به شبکه ارائه می‌دهند.

نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی بزرگترین نیروگاه بخاری کشور است و نقش مهمی را در تقویت، تثبیت و پایداری شبکه سراسری برق کشور ایفاء می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار